Szukaj na tym blogu

sobota, 15 lutego 2014

Profil + linki do wywiadów i prezentacji

PROFIL Z SALONU24

Jestem pilotem z licencją FAA od 14 lat, a fizykiem dwa razy dłużej.

Nazywam sie Paweł Artymowicz, ale wolę tu występować jako YKW. Latam wzdłuż i wszerz kontynentu amerykańskiego. Jestem niezłym, szeroko cytowanym profesorem fizyki (zestawienie na 2014r. z paroma znanymi osobami poniżej). Znam najważniejsze przyczyny smoleńskiej katastrofy. Mam psa, rowery i kilka najwyższych stopni naukowych nadanych mi przez różne kraje, tylko ich nie wymieniam, bo to nie ma tu nic do rzeczy. I coż, że byłem stypendystą Hubble'a (prestiżowa pozycja fundowana przez NASA) jeśli nie umiałbym nic policzyć i rozwikłać części "zagadki smoleńskiej". To co mowię lub liczę wybroni się samo. Nie mieszam się do polityki, ale gdy polityka zaczyna gwałcić fizykę, a na dodatek moje ulubione hobby - latanie, to bronię tych drugich, omawiając różne obrażające je teorie. 

[Uzupełnienie o wskaźnikach naukowych: mam wg Google Scholar b. wysoki indeks Hirscha h=30,  i10=41, oraz ponad 4 razy wiecej cytowań na pracę niż średnia w mojej dziedzinie - fizyce. Całkowita liczba cytowań moich prac to ponad 4100. Dla porównania, prof. Binienda miał w 2013 dużo niższy wskaźnik h=14, 900 cytowań i tylko 1.2 razy średnia liczbę cytowań na pracę, w dziedzinie inżynierii. Dr Nowaczyk ma w porównaniu ze mną b. mały samodzielny dorobek naukowy, a dr Szuladzinski znikome cytowania. Jedyne porównywalne, chociaż dużo mniejsze osiągnięcia ma prof. C. Cieszewski: h=17, i10=25, 1251 cytowań wg Google Scholar]


Zapraszam do obejrzenia wywiadów i felietonow z listy Polecanych Linków:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz